i love uols!

Nuffnang

Anda suka blog ini?

Monday, February 14, 2011

wow..!macam hotel lah!

Semalam adalah hari yang sangat best.cleaning day.abg ron upah cinta alam cleaning services untuk cuci rumah.major cleaning.meaning that upah untuk mencuci rumah luar dan dalam.


siap basuh semua tingkap, sliding door dan grill.termasuklah grill tangga,tingkap dan pintu.cuci lap habuk-habuk, vacum dan mop satu rumah.

3 lantai dan dinding bilik air dicuci sebersih-bersihnya!dan sangat wangi.berkilat-kilat.silau mata kls tengok yang mana yang krom ke besi semua bersinar-sinar luar biasa.hihi..maksud kls tu kalau kita sendiri yang cuci sendiri satu rumah takde la nak berkilat bagai macam tu.

tambahan pula pekerja yang cuci tu pakai alat pencuci khas.uhh memang wangi terasa betul macam dekat hotel lima bintang!

semua lantai berkilat.dapur extravagan kls pun di polish.setiap lampu serta biji kristal pada lampu hiasan kls semua dikilatkan.kipas juga cermin-cermin.setiap botol-botol kosmetik dan perfume, botol dekat dapur semua di lap bersih.

peti ais dicuci sampai lah keluar rumah.pendek kata kls dengan abg ron sangat puas hati lah dengan service yang diberi.memandangkan white house  ni berdekatan dengan consructions site.makanya setiap hari rumah cepat kotor dengan habuk.

major cleaning ni upahnya rm230 dengan 5 orang pekerja. 2 perempuan 3 lelaki.tempoh kerja 4 jam.
sampai dalam pukul 3 petang habis dalam pukul 7 lebih.

service cleaning ni ada buat bayar sebulan rm200++.tiap minggu seorang pekerja akan datang basic cleaning.sekali sebulan major cleaning.tapi kls belum decide lagi nak ambil pakej ke tak.masih diperingkat perbincangan lagi.

jadi malam tadi kami tido dengan amat selesa sangat.terasa seperti pergi bercuti pula.seronoknya rumah bersih bak hotel lima bintang!

3 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

wah seronoknyaa..kita bersihkan sendiri jerkk..tp manalah larat kan..

! Diari-Selebriti-Mama ! said...

^^ betul tu rina.kalau sorang-sorang buat semua tu memang bengkok!

nurul said...

wah...berminatnye nak try service cinta alam ni... leh bagi contact no tak?...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Welcome to my fantasy world! what’s your dreams? everybody comes here; this is fantasy world.
land of dreams.some dreams come true, some don’t; but keep on dreamin’-this is fantasy world.Always time to dream.
so keep on dreamin'. If you focus on what you left behind you will never see what lies ahead! you must not let anyone define your limits because of where you come from. Your only limit is your soul. be imaginative! strong-hearted! only the fearless can be great. So lets live life the way you dream it!
Wildest dreams!

*you can take whatever you want with the backlink*





About Me

My photo
And who am I? That's one secret I'll never tell ... You know you love me. XOXO Love Sweetheart