i love uols!

Nuffnang

Anda suka blog ini?

Thursday, March 17, 2011

kls terharu-biru



haa..apa kes pulak kls ni kan..

kejap sedih kejap happy

sekarang ni terharu-biru pulak..

ce kabo...ce kabo...ce kabo..!

haaa..

kls sebenarnya amat terharu atas penghargaan yang di berikan oleh dua orang bloggers ni.

ate deme buat entri pasal temannn....maaane tak terharunye...

meleleh ayo lio temann membacenye..

oo..gitu ghupe coritenye keme...

kalau mike dok tempat teman.

mesti mike pun terharu ye dok..??

bako! bako! kite bako je....eh eh tetibe plak tersampuk..!..heee..

sejujurnya sebagai blogger baru yang tak seberapa ni

memang kls rasa macam tak layak je nak menerima penghargaan ni.

tapi yelah  saaape lah temannn nak menolaknye kan...

pemberian orang haruslah di hargai dan dihormati.

sebagai blogger baru tentunya penghargaan seperti ini menyuntik semangat kls untuk terus berblog.

i try...

give me some space..

begitu juga kepada bloggers baru yang lain yang amat memerlukan semangat seperti ini.

dikesempatan ini kls ingin mengucapkan syabas.setinggi terima kasih and big hearts kepada

dua  bloggers berkenaan yang sudi meluangkan satu entri untuk kls.

sangat terharu.

maka terhasillah entri khas ini sebagai tanda penghargaan kls buat mereka.

tenkiu..tenkiu

i love u..i love u..

ate tak reti-reti lagi..

mike tekan le name deme tu untuk  bace entri pasal temann..

FAZTEE DANISHA  

ESTEE_8980


4 comments:

Faztee Danisha said...

aiseh..t'malu pulak sy..jgn le..serius sgn silu bile disebut2...waaa...tq..tq

Diari-Selebriti-Mama said...

:) welcome

estee_8980 said...

jgn la malu2, sat g dok ulu..kikiki
jom kita sama2 penaik blogger baru ..yaribaaaaaaa angre angre

Diari-Selebriti-Mama said...

estee:
amboi mak ngah sempat hang bagi sedaih noh!
mai sini..dengaq.
lembah kinta ke ulu kinta,jom kita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Welcome to my fantasy world! what’s your dreams? everybody comes here; this is fantasy world.
land of dreams.some dreams come true, some don’t; but keep on dreamin’-this is fantasy world.Always time to dream.
so keep on dreamin'. If you focus on what you left behind you will never see what lies ahead! you must not let anyone define your limits because of where you come from. Your only limit is your soul. be imaginative! strong-hearted! only the fearless can be great. So lets live life the way you dream it!
Wildest dreams!

*you can take whatever you want with the backlink*





About Me

My photo
And who am I? That's one secret I'll never tell ... You know you love me. XOXO Love Sweetheart