i love uols!

Nuffnang

Anda suka blog ini?

Friday, March 11, 2011

mimpi pelik..!



kls bangun pagi ni dengan semangat waja.

waa..walaupun pagi ni mendung ja..kls tetap bersemangat.

maklum.hari jumaat kan..walaupun tak menempuh jem setiap pagi..

aura hari jumaat tu tetap tempias juga.

tengah lepak-lepak pagi tadi dengan abang ron tetibe abang ron cakap

"yang..malam tadi abang mimpi pelik lah.."

"mimpi apa..?" mahu tak mahu je tanya

"tah tapi memang pelik la mimpi tu.."

habis takat tu saja.kami terus sambung buat kerja masing-masing.tak lama lepas tu..

"yang! awak tak tanya pun abang mimpi apa..?"

"lah..dah tadi tanya kata tak ingat.hah mimpi ape?? cite la.."

"abang mimpi pelik.mimpi abang kawin."

kls dah pandang abang ron macam kuch kuch hota hei dah time ni..

mata tu sipi-sipi je pandang kan.

sambil tersenyum-senyum kambing. gatai ok.

abang ron sambung lagi..

"kawin dengan anak jiran abang kat kampung tu yang.."

"lucu tak yang..?"

"TAK." <-- dengan muka takde riak perasaan.

ada hati lagi tu nak tanya aku lucu ke tak..??

helo. ingat lucu ke??

taktau nak rasa lucu kat mana.

dah nampak kls macam takde respon je...

*padahal dalam hati menggerutu.lagi pulak tengok abg ron sengih kambing.apa yang lucu pun taktau*

abang ron pun cakap..

"tapi abang tak buat apa-apa pun dengan dia.."

what de??

ada aku kesah..?? *dalam hati la pun..

"tapi abang tak suke la mimpi tu.."

eceehh..! cover kot!

malas layan.


2 comments:

estee_8980 said...

kahkahkahhhhhhhhh
lawak... tp angin satu bdn kalo hubby ckp tu...kikikiki

Diari-Selebriti-Mama said...

hihihi..estee hang jangan dok gelakk.
satgi laki hang pulak mimpi ouhh teruih tamau masak punya hangin..kihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Welcome to my fantasy world! what’s your dreams? everybody comes here; this is fantasy world.
land of dreams.some dreams come true, some don’t; but keep on dreamin’-this is fantasy world.Always time to dream.
so keep on dreamin'. If you focus on what you left behind you will never see what lies ahead! you must not let anyone define your limits because of where you come from. Your only limit is your soul. be imaginative! strong-hearted! only the fearless can be great. So lets live life the way you dream it!
Wildest dreams!

*you can take whatever you want with the backlink*





About Me

My photo
And who am I? That's one secret I'll never tell ... You know you love me. XOXO Love Sweetheart